.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :شهید مفتح پیشگام در وحدت حوزه ودانشگاه بود/لزوم تبیین تفرقه شناسی
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت وحدت حوزه ودانشگاه، شهید مفتح را از پیشگامان وحدت برشمرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه توطئه ها را خنثی می کند.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر شنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه بااشاره به اقدامات اولیه دولت در مهار کرونا و تأمین واکسن اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد دو دوز واکسن را تزریق کردند و بیش از ۱۵۰ میلیون دوز واکسن تأمین شده است.

وی با تاکید بر وحدت بین حوزه و دانشگاه اظهار داشت: بدبینی، واگرایی و عدم وحدت این دو حوزه سبب وارد شدن لطمه به جامعه می‌شود و شهید مفتح از پیشگامان شناخت مسئله مهم وحدت حوزه و دانشگاه بوده است.

وی با بیان اینکه برخی عناصر تلاش داشتند در دانشگاه دین زدایی کنند، گفت: همچنین برخی عناصر نیز نگاه تحجرگرایانه ای نسبت به حوزه دانشگاه داشتند و شهید مفتح با مسئله شناسی دقیق سبب وحدت بین حوزه و دانشگاه شده است.

آیت الله محمدی لائینی با اظهار اینکه شهید مفتح اولین مقاله را به عنوان مسجد ودانشگاه رانوشتند و اولین همایش این بخش را برگزار کردند، گفت: شهید مفتح پیشگام و مسئله شناس در وحدت حوزه دانشگاه بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به تلاش دشمنان برای جدایی وحدت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: قرارگرفتن دانشگاه و حوزه در کنار یکدیگر سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی تفرقه را آسیب و آفت شیطانی دانست و گفت: همه انبیا برای مبارزه با تفرقه مبعوث شدند و لازم است تاریخ تفرقه برای شناسایی ریشه‌های آن در حوزه و دانشگاه تبیین شود و از این طریق دست بسیاری از کشورهای استعمارگر رو می‌شود.

وی با تاکید براینکه نیازمند تفرقه شناسی هستیم، اظهارات یک عالم نمای سنی را محکوم کرد و گفت: شیعه‌های انگلیسی و سنی‌های آمریکایی بهانه‌ای برای تفرقه ایجاد می‌کنند و باید نسبت به آن هوشیار بود.

آیت الله لائینی بر لزوم وحدت بین اقوام و مذاهب تاکید کرد و گفت: دشمنان نمی‌توانند وحدت و همدلی بین شیعه و سنی را ببینند و ایجاد تفرقه و برهم زدن وحدت هدف اصلی آنان است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.135 seconds.